fredag 31 januari 2014

Go kväll

Nemen tjenare!

Tänkte bara hoppa in och säga hej.
Nu är jag på plats i Stockholm, har en riktigt mumsig olearys middag i magen, är ny duschad och totalt avslappnad. Tänker inte röra ett finger till idag (okej, ska bara skriva klart de här, snart klar, lovar), för det är ju imorn jag vill explodera ut all energi. Det är så mycket sparat sen förra helgen som bara vill hoppa ut, jag hopppas så att imorn är DEN dagen. Har väl sagt det en sådär 1000 ggr nu, men fasen va jag längtar tills imorn!

Fick ett annat glatt besked idag också, på torsdag blir det XL-galan i Globen. Förra årets gala är helt klart topp 3 bland de bästa tävlinga jag varit på. Det ska blir så häftigt att få uppleva det igen.

Men stopp och belägg, först fokus på imorn. Torsdag är en annan dag.

Nu ska jag bädda ner mig till en film och bara mysa.
Krama gärna tummen vid tre imorn :)
Imorn är näven knuten, imorn köööööör vi!


Kram på er och trevlig fredag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar