söndag 19 januari 2014

SA dag 21


God morgon!

Höjdhoppet igår gick inte så bra som jag hoppats, jag spände bort mig, ville för mycket och det på en dag då formen inte va kalasbra. Det blev en ok höjd tillslut, inget bottennapp, men heller inte mer än så. Nu vill jag ligga lite högre upp i höjderna och bli sådär gött stabil på bra höjder. Bara att hoppas på nästa pass!

Men de va igår de, idag är en annan dag. En styrkedag. En ny chans att gör nått bra! Är sjukt sugen på att att göra det just idag & få lyfta lite tungt. Eller nja, explosivt och lätt iaf ;) efter ett sämre pass passar styrka sjukt bra för mig som passet efter, då finns möjligheten att bara trycka ut allt som inte ville ut under gårdagen. Bara trycka upp vikterna och gå all in! Biff biff :)

Men först ska jag äta upp min frulle som jag håller på med nu, alla mumsiga färska bär och min c-vitamin-brus, kommer vara så boostad på vitaminer inför innesäsongen så de är helt sjukt. Älskar sommarväder och allt gott den ger på tallriken :)

Ha en grym söndag, träna hårt och ät gött ;) 
kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar