onsdag 15 januari 2014

SA dag 17

Go eftermiddag!

Igår va de höjdhopps-dag, hoppade crap i början och fick verkligen jobba mig in i det. Lite segt pass så lämnar det där.. Idag när jag vaknade kändes det hur de där extra hoppen hade suttit till sig i benen, de kändes grymt stela. Blev då lite små skraj att de skulle pajja dagens styrka. Men efter några halvrisiga frivändningar så gick det bara bättre och bättre ju längre passet gick. Tangerade mitt pers i knäböj och fick sånt där gött tryck i resterande övningar. Det kändes så gött & jag och mina ben nu kompisar igen :)

Det har märks på de sista träningspassen att inomhussäsongen nu börjar närmar sig, tankarna ligger än mer på att prestera maximalt på träningen. Nu vill jag att allt ska vara lite lite bättre för varje gång jag gör det. Det kommer såklart inte gå på precis allt. Men man måste ju våga drömma och sätta höga mål! 

Jag längtar verkligen nått enormt till att få börja tävla igen, det lockar mig så att åka hem igen! Hade det inte varit för tävlingssäsongen som snart är här, min familj & vänner hemma så haft jag nog baskemej suttit kvar här, i en solstol vid poolen och förgyllt mina dagar med träning på arenan & god mat. De vore drömlivet!

Älskar vårt poolområde, här laddar Evve för vår dagliga mellisstund :)

Kram på er där hemma!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar