onsdag 8 januari 2014

SA dag 10 eftermiddag

Ja i ibland blir de två inlägg på en dag, får kalla de här för eftermiddag helt enkelt :P

Tänkte bara hoppa in och säga att jag älskar Sydafrika. De må ha varit sämre väder i några dagar nu. Men träningen. Gosh, den lyser upp dagen! Passet igår gav precis den kvickhet jag önskade. Slog till med pers med nästan en meter i enbens femsteg i grop i förmiddags. 18.12 :O 

...Jag är i chock än. Nu känns mitt mångstegspers om 18.24 helt plötsligt rätt crap, hihi. De måste helt enkelt putsas, jag kan ju inte närma mig så här mycket på ett ben. De är inte jag. Nepp nepp, två ben är min grej! Får helt enkelt hoppas att vi hinner med lite mångsteg här nere också. 

På tal om pers, de där jag försöker slå i frivändningar är just härifrån, sist vi va här, för tre år sedan. Det är något magiskt i luften här tror jag. Sån där pers luft...& jag tar så djupa andetag jag kan, hihi :)

De va de, hörs imöra!! :D

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar