söndag 26 januari 2014

Tävlingspremiär

Glömma, gömma, göra om!

Är min lilla reaktion efter gårdagen! Jag letade & letade efter den berömda känslan. Den fanns i några hopp & då är det sådär lätt, men så hamnar jag fel i ansatsen & då vet kroppen & knoppen inte alls vad den ska göra, total kortslutning. Men jag har ett ESS i rockärmen, på tis ska vi hoppa, ska testa en grej då. Tror verkligen på det & hoppas att det går hem. Då sitter förhoppningsvis också känslan rätt sen.

Till helgen drar jag till Stockholm för nya äventyr & kör raka spåret i Sätra! Gillar verkligen den tävlingen & ser redan fram emot att få dra på spiksen & sätta i foten för att flyga!

Det blev alltså 1.79 igår, inget bottenskrap men heller inget jag känner mig nöjd med. Det hoppet på just 79 visade att det finns mer kräm att hämta. Tänkte att nästa lördag kunde va en fin dag att plocka fram de:)

Foto: Tommy Andersson

Idag blir det back till hallen för att heja fram några vänner i kulringen & senare också lite funktionärande, vid höjdhoppet såklart! Isak ur träningsgrupper ska hoppa, håller tummarna så! 

Men först en go frulle, har pappsen på besök (tänkte smyga upp & göra scones, hoppas att han inte vaknar :) 

Tjilivippen på er & ha en go söndag!
KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar