måndag 13 januari 2014

SA dag 15

Go måndag!

Det blev inget strippande för Taylor på lördagens pass, han va inte ens där den svikaren. Den inspon hans mångsteg gav va enorm!! Men 2/3 rätt blev de, de väldigt varmt, en av de varmaste dagarna till och med & så blev det ett pers. De får en ändå va nöjd med! Perset blev i enbens hopp, tre-steg & hopp i grop. Vi hoppade "dock" i medvind & i en nedåtlutande grop så att perset va 1,5 meter tror jag inte på, men 1 meter vågar jag ändå drömma mig iväg till! De säger vi :P

Idag har det varit vilodag & vi har åkt längst med kusten ner till Simons town för att bada med lite pingviner. Vi shoppade lite goa afrikanska härligheter längst med vägen & jag åt helt underbara gratinerade musslor. En helt ok dag, fem av fem toasters! 

Nu ligger vi utslagna i varsin solstol vid poolen & insuper dagens sista strålar, jag mår som en gud!

Hoppas ni har de fint, ta hand om snön åt mig & bevara det i minst en vecka till ;)
kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar