onsdag 1 januari 2014

2014 här kommer jag

Det går knappt att sammanfatta 2013, det har helt enkelt bara varit mitt i hittills bästa år. Många av mina mål fick se sig uppfyllda och många andra har jag kommit mycket nära. Det finns så mycket mer jag vill uppleva & prestera. Jag välkomnar nu ett nytt år med rejält öppna armar & säger välkommen, lets rock this shit!

2014 har börjat fint med sol och värme här i Sydafrika. Passet idag var kanske inte ett av mina bättre, men dagarna innan har heller inte varit de mest optimala (läs 27h resa & en sen nyårskväll). Men nu vänder de, nu ser jag bra träning, god mat och skön sömn i spåkulan.

Såhär välkomnde gäng Karlstad in det nya året:

Team fly high + turtle

Underbar dessert
Och så skålade vi in det nya året :) ..vaskade dock innehållet i rabatten, skumpa är ju inge mums ;)

Kram på er & riktigt gott nytt år!
Kram Sofie 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar