måndag 6 januari 2014

SA dag 8

Tjenare tjenare! 

Uppdaterar dagarna som gått i bilder, så återkommer jag längre ner med text i nutid igen, de gäller att va i fas :)

De första daggarna bjöd på för mycket sol för mina bleka axlar, brända axlar kräver sin tshirt, fult men funktionellt!
Och juste, vips så fick man till ett pers (de jag skrev om i enbens femsteg, 17.17, yey!)
Persdagen belönades med lanzerac middag, den va inte att leka med, kika bara här:
Och en stylad vattenflaska såklart, ska de va så ska de ;)

Igår skulle vi åka på en roadtripp, vid första stoppet kom dock världens regnskur, så vi vände. Tog närmaste galleria och hängde där till 8 istället. Hittade dock ingenting, nu tar jag och satsar mina kort på stellenbosch istället. Härifrån har jag redan fem kassar, några till vore kul :)

Så, hej, nutid! Idag är det back på arenan som gäller, tänkte hoppa lite över en sån där ribba, gärna högre än sist & gärna med en go känsla. Håll gärna en tumme! Kan tänka mig fler pers här nere ;) förhoppningsvis vänder vädret snart igen också & ger oss massa strålande sol. Hörde förresten att ni väntar snö hemma, blev faktiskt lite avis då. När jag kommer hem blir de pulka race & korvgrillning, ingen vinter utan det :)

Nepp nepp, hopp i hoppskorna, nu bär de av!

Kram & må så gott
Sofie





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar