lördag 11 januari 2014

SA dag 13

Leg-day idag! 

...är de inte så alla cooola kids säger? "Lördag är leg-day, gött att va tillbax på gymet, jag känner mig fräsch efter gårdagen"

...eller!? Näää, de kändes inte som min stil, tror jag börjar om. Idag va de gymdag, kort & gott. Började passet med att krypa lite närmare det där frivändningsperset på 70 kg. Tog idag 68 kg & det kändes bra. Tog dock stopp på 71 kg. Men jag krigar vidare!

Sen smackade vi på med lite lätt explosiv benstyrka & byggde på det goa trycket i benen. 

Hoppas att det som sist vill visa sig genom många meter i sandgropen nästkommande dag. Fortsätter utvecklingen som den gjort hittills så klär Christian Taylor av sig ett plagg till, graderna stiger till 40 C & jag persar med en meter....Jaja, de kanske är lite smått omöjligt, men en måste ju få drömma, right ;)

....får uppdatera statusen imorn helt enkelt, höll tummera :)

Sist men absolut inte minst vill jag skicka världens störta kram hem till Sverige, för idag är det min kära moders födelsedag! Stort STORT grattis, jag älskar dig!

En kram är mer en känsla än en snygg bild...vi säger så iaf, det är mycket känsla i den här bilden, hoppas den når ända hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar