fredag 10 januari 2014

SA dag 12

Tjilivippen på er

Idag är det äntligen sol här igen, som vi längtat!

Idag va de höjdhopps dags igen. Kände mig riktigt laddad inför passet efter gårdagens vilodag & nu efteråt känner jag att jag fick ut mycket av det. Det var visserligen endel rivningar på vägen, men de var också många delar som var bra. Delar som vi jobbat hårt på i höst och vinter. Sen så blev det ett litet årsbästa också, de är aldrig fel. Nu vill jag träningspersa också, hihi! Sen gäller det "bara" att knyta ihop säcken, klistra ihop bitarna & få in rätta känslan så kan tävlingssäsongen få dra igång sen.

Såhär kan det se ut när man hoppar i Sydafrika. Skapligt ok bakgrund ändå ;)

Efter passet idag åkte vi en bit in på landsbygden & prövade lite choklad & drack en helt fantastisk latte!


Bland de finaste platserna jag besökt, vi blev helt tagna! Med hem följde det såklart en choklad också, favoriten från provningen, en 70%:ig goding.

Nu är det pooldags....dags för lite vila, lite dingla med benen & massa njuta. Lite semester är vi värda också, hihi :)

Kram på er & hörrni, de är fredag idag -trevlig helg! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar