torsdag 16 januari 2014

SA dag 18

Men är du inte på träningsläger!?

- Jodå! :)

Vet inte hur ofta jag fått den frågan & jodå de är jag. Men vi gör även lite annat smått & gott efter träningspasset & lunchen. Tänkte att jag skulle visa den andra sidan av lägret i en bildbomb idag:

Några vingårdar har det blivit
Och där finns en herrans massa god mat
Ibland tror jag nästan bara att vi äter. Men maten är bara så himla god & servicen till det, gosh! Vi blir helt tagna varje gång & chockade över hur person efter person är gladare än den andra över att se oss. Jag vill bara krama om alla och ta med dem hem! Underbara personer ger underbar energi!

Här väntas det på milkshake & kaffe med utsikten från vårt hotell i bakgrunden

Igår hade jag & mitt hjärta 2,5 år, servitören va skakig på hand när han skulle ta kort, men desto bättre med tallriken som tur var. Detta var bästa kvällen hittills. Trerätters, cappuccino och så kostade jag på mig ett glas vitt. Ibland får man unna sig :)

I eftermiddag blir det golf vid hotellet & ikväll en picknick. Imorn har vi vilodag så då tror jag vi shoppar loss de sista i stan. På lördag sen väntar äntligen ett höjdpass igen. Ska hoppa samtidigt som Tonje & Linn från Norge. Det ser jag fram emot :)

Tills dess, må bäst!
Kram Sofie 







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar