lördag 1 februari 2014

Raka spåret


Det bidde ett säsongsbästa idag. Jag knaprar centimeter för centimeter upp mot pershöjder igen. Men det bästa var helt klart min upphittade känsla. Den är här igen, man tackar :)

Dock så verkar de där riktigt bra höjderna vilja vänta ytterligare några dagar. Men HEY, jag är inte den som är den. Då plockar jag väl bara fram påsen med tålamod då och så kör vi igen.

Men som sagt, den där känslan. Så gött! Var felfri upp till 1.81. Höjde därefter till 1.84. Hade där två bra försök, där det sista kändes sååå bra. Men icke sa nicke, den trilla ner. Tyvärr. Det är nu jag är så himla glad att jag har en tävling igen så snart som på torsdag, då får jag chansen att explodera ut allt inom bara några dagar. De är fint de!

Bild från förra årets gala. Källa: NWT


Kram Sofie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar