måndag 3 februari 2014

Dagen med stort D

Idag har det hänt så himla mycket kul!! Jag ska försöka berätta allt för er utan att de blir en enda stor sörja av uttryck som - tjoho, jippi, YEY, och sikken jäkla bra dag uttryck. Men lite får ni ta, de är en go dag idag! :)

SÅ ska komma till saken nu.. Shooot, här kommer de:
Sitter just nu på tåget på väg tillbaka till Karlstad, har varit ner på en dagstripp till Göteborg. Där mötte jag upp picadeli, eller som de hette förut och som ni säkert känner igen - salladsbaren. De som finns på matbutiker all over Sverige och där du plockar din egen favorit bland delikatesserna. De är min nya mat sponsor & ingen är lyckligare än jag. Ja okej då, Vicsan kanske, hon har ju också fördelen av att ha världens bästa mat i ryggen.

Jag bara älskar tanken bakom att det kan gå fort att få god och hälsosam mat. Det för mig är en av grundstenarna i en lyckad elitsatsning. 

Men till numer två av allt bra som hänt idag. Jag berättar mer om picadeli och mitt samarbete i ett senare inlägg :)

Till helgen drar jag nämligen till Finland. Till Tammerfors närmare bestämt och för att precisera de lite till. 
- JAG SKA HOPPA LANDSKAMP!!!!! :) :D
Ni hajade att jag är rätt glad där va!? Lite versaler, lite smiligubbar och lite utropstecken, de är grejer de!
Det är så himlans nice att få möjligheten att hoppa i den blå-gula dressen och få representera landslaget igen. Det är få känslor som slår den.


Så vad säger ni!? Rätt ok start på veckan ändå & en helt ok måndag om jag för säga se själv, hihi :)

Hade nästan tänkt att jag skulle va trött när jag efter en heldag på resa senare ikväll kommer entra våxnäshallen, men jag tror jag får ändra mig. Har så jäklans mycket energi nu så de räcker till hela gruppen och blir över! 

Hoppas ni alla haft en fin måndag!
Kram sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar