onsdag 12 februari 2014

Mitt i veckan

Hola amigos

Mitt i veckan, mitt i uppladdningen, mitt i avslappningen..

Nädå, jag är inte skitso, bara lite här och där och everwhere. Mitt i allt på samma gång.
Har nu hunnit vara hemma några dagar, hunnit vila och träna, hunnit plocka och fixa, men har fortfarande en hel del stuff kvar att göra. Alltså hur mycket tvätt är lagligt??? Haha, gosh, lätt att jag drar på mig 3ggr så mycket mer när jag reser runt. Puuuh. Var ni finner mig imorn? I tvättmedelsburken

På fredag sen slänger jag mig på ett tåget igen, ner till Göteborg. Dissar alla hjärtans dags kvällen här hemma och checkar in på ett hotellrum med nån random höjdhoppsbrutta istället. Mmmmm så romantiskt.. Nää då, ska ut med mannen min och äta hotellfrulle på morgonen, så vi hinner ta hand om varandra. På kvällen sen finns Maja också i Göteborgs stad, då tar vi en tjej-middag och laddar för morgondagen. Kanske lika bra de, på hemmaplan har våra grabbar en tv-spels kväll planerad. Jag tror de är rätt så jätte överlyckliga. De är tur jag har Maja, hihi :)

På lördag sen då, såhär ser det ut:


Ett häftigt startfält. Många tjejer jag helt klart ser upp till! Det ska bli kul att hoppa mot dem. Samtidigt ska det också bli extremt bra att testa på SM banorna inför kommande helg. Få jobba fram känslan och vara så förberedd som de går inför den helgen. Men stopp och belägg. Först fokus på den här lördagen :)

Nu ska jag kika lite mer OS & dricka lite C-vitamin, frisk frisk, inte bli sjuk :)
Härlig onsdag på er!
Kram sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar