onsdag 19 februari 2014

Ett ISM kommer lastat

Nu är den här, ism veckan...sista veckan för inomhussäsongen. Kikade startfältet igår & det är bra, i princip alla är med (förutom Ebba och Molly som inte gör någon innesäsong) Det kommer bli en sjukt bra tävling och jag tror att många kommer att hoppa bra.

Kommer ni ihåg förra årets ISM?
...1.86 räckte då till en 6:e plats!? :O 
Emma & Emma hoppade "som de skulle" 192+ och sen persade My och va helt otrolig och tog 192. Därefter persade jag och tog 188, Lisa persade likaså med 186 och Vicsan flög över 186. De va helt GALET!! De vore ju rätt fränt om årets final blev nått i den stilen. Det finns många som vill & är redo, det är helt klart!

På träningen en sån här vecka märker jag också skillnad. Jag tycker att det blir en speciell känsla, där man vill så himla mycket och där man analyserar vartenda steg. Det kanske bara är jag. Men helt klart känns det att det är ISM på G.

...och så är jag rätt så jättemycket revansch sugen efter förra helgen. De är allt tur att den tävlingen inte var min sista tävling för säsongen. Då hade jag känt mig knäckt. Nä, nu är det nya goa tag. Såväl kropp som knopp vill mer!

Ikväll väntar det sista riktiga passet, sen väntar ett lättare. Sen så, ååååååå då är de dags för avfärd mot Götet! 

Go onsdag på er!
Kram Sofie

Bild från förra årets ISM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar