fredag 21 februari 2014

IF Götas årsmöte

Igår kväll var det dags för IF Götas årsmöte.

Jag och några andra aktiva var på plats och fick njuta av god cateringmat och fick se hur hela mötet inleddes med att hylla oss. Hur härligt? Mat och utmärkelser, de kan aldrig gå fel :)


Jag fick utmärkelsen årets kvinnliga prestation 2013 och fick uppläst en kort återblick av mitt förra år. Alltså hur nice? Snacka och PEPP inför helgen! Joooorå! :)


Många anda fick också härliga utmärkelser. Maja fick TVÅ! Årets prestation i 22års klassen och ett stipendium alá Anders Borgström! Blev jätterörd när priset delades ut, motiveringen var från motgång till framgång. Det har verligen Maja visat! Heja heja :)


I slutet av mötet kom valberedningen med sina nomineringar till årets styrelse. Här blev det några nya namn. Bland annan undertecknad. Jag ska få vara den som representerar oss aktiva rätt in i styrelsen och kolla läget lite vad som händer vid papperna och ge blicken till dem om vad vi gör på banan. Många där har såklart kollen, men det är gött att vi aktiva också har en direkt kanal in. Jag är jättehedrad och detta ska bli spännande! Får dessutom hotellfrulle en gång i månaden så de ska nog gå bra de här, haha, skönt å sido!

Nepp nepp, nu måste jag nog packa! I eftermiddag drar vi ner mot Götet. Lets ladda SM!! :D
Ni kommer väl och kollar på lördag? ;)

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar