lördag 22 februari 2014

Lyckorus -ISM

Åh, det blev precis så kul och härligt som jag hoppades på!

Underbar form, publik, stämning & bara jämt hur gött som helst! Kände mig som en tonårsflicka mitt i sin första förälskelse. Skuttade runt, fnittrade och njöt av allt!

De där siffrorna då, 1.86 och en andraplats bakom suveräna Emma GT. Heeeelt heeeelt ok. Jag är så jäkla nöjd, så glad, så lättad. Nu lägger jag en inomhussäsongen bakom mig som jag kan summera så mycket av, både gott & lärorikt. Allt tar jag med mig :)

Fast först ska jag fira med IF Göta middag, godis, gött sällskap & en härlig dag som supporter i friidrottens hus imorn. Lycka till allihop!!

Slänger upp lite goa bilder i ett kommande inlägg :)

Må gött!
Kram Sofie

2 kommentarer:

  1. Stort jättegrattis till silvret !! Vi Tyresöbor är faktiskt inte förvånade då vi sett flera av dina tävlingar nu i vinter..:) Ha det bra så ses vi nog snart på någon arena.
    / Robert Thoms

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack så jättemycket! Hihi, Gud va snällt, va glad jag blir! Himlans härligt att få avsluta fint :) tack igen! Vi ses framöver! :)

      Radera