tisdag 25 februari 2014

Bildbomb

Hej hopp!

Även om säsongen inte började riktigt som jag hoppades så gick de ju rätt bra tillslut. Jag är överlycklig och kunde inte ha bett om mer. Tänkte sammanfatta tjottablängen med lite bilder, de säger ju mer än 100 ord sägs de...

Efter två sämre tävlingar blev jag såhär lycklig över att tangera inomhusperset på XL-galan i Globen.
Foto: Deca text & bild. Hasse Sjögren 
Följde upp det två dagar senare med att bli nordisk mästare, första segern i blå-gult och HELT KLART ett minne för livet!
Efter det kom ett bakslag där jag hoppade lägre. Efter den helgen hade jag enorm revansch-lust och helgen efter flög jag igen. Hopp hopp över 1.86 och en silver-peng. Det enda som hade kunna toppa den eftermiddagen hade varit ett pers. Men jag är extremt glad ändå. Se så fin den är, passar perfekt i min hand, hihi ;)
Okej..sjukt sopig bild, men äsch då. Under SM helgen kom Janne Bäck från Umeå fram till mig och undrade om jag ville ha denna skönhet. Självklart svarade jag JA & bär den mer än gärna. Härligt budskap & tack Janne!
Och självklart firade jag hela balunsen, SM och säsongen med en godispåse. Äre gött så äre gött :)

I helgen hittade jag denna sköning på Facebook tror jag de va. Den får lixom knyta ihop säcken om hur jag känner för den här säsongen. Total extrem euforisk lycka!

Nu är jag två dagar in i min vilovecka, har inte rört på mig ett endaste dugg & hittills har jag verkligen njutit av det. Snart kryper det helt säkert i varenda muskel, då får jag nog gå ut och gå eller nått. Ska försöka att röra på mig så lite som möjligt och bara slappa slappa slappa. De händer ju inte så ofta om en säger så ;)

Go tisdag på er!
Kram Sofie





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar