tisdag 30 juli 2013

Tränings tajm

Nepp nepp till tävling, jupp jupp till träning.
Så ser mina närmaste veckor ut. Hade tänkt tävla i Mölndal nu på lördag, men kroppen säger trääääääna, så jag är lite snäll och lyssnar på den. Vi brukar komma bäst överens så..

Så...nu har jag kört tre av tolv lite tyngre pass som ska slängas in på nio dagar (tre av passen är bara jogg, så lugn mamma & pappa jag sliter inte ihjäl mig ;) snarare tvärtom, jag njuter. De känns så jäklans gött att få lite känningar av träningsvärk och mjölksyra i benen igen, få känna att man köttar lite. Muuuuuums! Jag tror och hoppas att det är de som är körsbäret i kakan & kommer smaka extra gott & göra att jag håller säsongen ut och kan lyfta lika högt i slutet av augusti som i slutet av maj, om inte högre :O de vore! Än har jag inte helt nöjt mig med säsongen (de vet ni väl, att det är skillnad på att vara nöjd och att nöja sig), för nöjd de är jag...hängde ni med? Hursom så äre bra göttans att ta i lite igen!

För när ett mål ramlar av anslagstavlan får man snabbt sätta upp ett annat. Det är egentligen inget nytt mål som jag kommit på out of the blue nu, utan bara ett som legat längre bak i högen än vad 1.92 gjort och som nu får hoppa fram & spela huvudperson. Nämligen Finnkampen. Det var så häftigt att vara med förra året, så det vore bra sköj om man fick chansen igen. Det avgörs som vanligt på SM, så det är tills dess jag planerar min nästa formtopp, @Borås! 

Imörrn kommer ett inlägg om Sofies tre favoriter, en gul, en grå & en grön...mer säger ja inte ;)

Tills dess, må bäst
Kram
Sofie 


Från dagens pass @Tingvalla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar