fredag 19 juli 2013

Tjilivippen från solstolen

Just nu sitter jag och njuter gött bakåtlutad i solstolen & väntar in en härlig fredag med favvo frullen stabilt i maggen! (Fil & granola, what els ;) 


Och nu har det hunnit gå några dagar sen jag kom hem & det känns att jag på riktigt börjat landa & hunnit vila upp mig nu. Har också hunnit med några lite tyngre ej hej-vad-lätt-jag-är-i-kroppen-pass, fått ta i lite för att komma i form på tis, hunnit träffa några efterlängtade vänner & har fler träffar inbokade. Idag ska jag dessutom hinna fixa & göra om i lägenheten lite vilket jag längtat efter & käka en lunch med goa vänner. Men först ett hoppass på tingvalla. Just där som de blir full sprutt & all in på tis kväll.

Även om universiaden var/är det största jag upplevt i idrottsväg så har jag ändå hela sommaren längtar efter just GP på hemmaplan. De bara är en så jäklans najs feeling att gå in där, på sin hemmaarena, se massa kända fejs i publiken som vinkar & ler gott åt oss när vi marscherar in! Karlstad & friidrott de är en fin kombination dä, de liksom passar utan krångel, lite som en fin barndomsvän!

Hoppas ni njuter av en solig fredag & får en riktig kalasdag!
Ta hand om er!
Kram från skoogen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar