måndag 8 juli 2013

Tjilivippen från kazan RUSSIA

Nenen tjenare! Idag är det en betydligt gladare tjej som sitter här och printrar ner bokstäver till meningar.

Har nu kommit till Kazan, Ryssland och universiaden & ja, jag trivs! Formen är på topp, benet hänger på plats & jag är gör gla på ren värmländska. Har inte den blekaste hur det kommer gå på kvalet på ons, men ha kul de ska jag iaf. Vi är 24 damer som ska hoppa i två grupper & kvalgränsen är satt till 1.91. Får ta i lite extra & ladda järnet så hoppas jag det bär! 

Och vet ni!? Vi har fått ett MasterCard som tar oss in i matsalen och bjussar oss på ALLT! Sjukt stor matsal så det tar sitt letande att finna de man vill ha, men en yoghurt från "salladsbaren", russin & valnötter från "locals", sushi från "Asian", fritt från cocacola company och då har jag bara gått igenom tre av fem kök + MC.donken. Så om någon undrar om vi går hungriga här? Nää, men däremot får vi inte varm mat mellan 3.00-5.00, litte snålt tycker rum 215 (me, Frida Åkerström & elli Höglund)

Nu kyler vi benen med litte goa isbitar & laddar för en basketmatch mellan Sverige & Polen och inför tre vändor till förbi matsalen.

Kram från mätt tjej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar