tisdag 16 juli 2013

En liten bildexplosion


Första dygnet i Kazan var helt sinnessjukt, allt var nytt inför spelen, loggan fanns att skåda överallt från örngott till trappor & när vi landade på flygplatsen möttes vi av stående ovationer från volontärer! De kallar jag att landa med stil ;)

Kazan från sin soligaste sida, jag med min roomie Frida!

Jag kom till Kazan med känningar i benet, men dessa två fick mig att återfå lugnet, massa behandlingar från Andreas & fina ord av alltid lika lugna & goa pappa! Har Er att tacka för mycket!

Så när finalen äntligen va runt hörnet var jag såhär glad, sjukt taggad & kände att formen var on it's way back!

Men det blev inte helt som jag trodde & hoppades, stannade på 1.84 trots en grym känsla i kroppen, men efter den turbulenta veckan inför känns det nu i efterhand som en seger på vägen mot resten av sommaren. Det finns så himla mycket jag ser fram emot & längtar till så lets rock the rest!

Väl hemma igen var det skönt att sätta fötterna på Tingvalla igen & köra att gött träningspass, de blir inte allt för många sånna när man reser & tävlar.

Min kära privat fotograf Tommy var med och tog lite bilder, så fick han reka lite inför GP:t också, dä ä 2 flugor i en flugsmälla dä :)

Och igår kväll var det min och Ds tvåårsdag, detta firade vi med middag ute & senare i veckan pyser vi iväg på en mysig liten resa med hotellvistelse, spa och massa go mat! <3

Hoppas ni njuter av sommaren!
Kram på Er
Sofie






2 kommentarer:

  1. Grattis till era 2år!!! Snacka om skoj!!! Wiihi!! <3 puss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va go du är vännen, tack! 😊 Känns såklart jättehärligt! Puss på dig <3

      Radera