tisdag 9 juli 2013

Månadens friidrottare

Förra veckan fick jag ett fin fint samtal, från svenska friidrottsförbundet. För maj månad har de valt att utsett mig till månadens friidrottare. Shittans bananer, de är en dröm som nu gått i uppfyllelse & jag är jättestolt. Tack! Älskar artikeln än mer då den verkligen speglar mig, att resan inte varit en dans på röda vackra rosor. Som nämns har jag ökat 18 cm sedan hösten 2009 då jag flyttade till Karlstad & gått från kulstötning till höjdhopp. Alla vägar går att gå, lyckas man hitta de man gillar så kommer belöningen, det är bara gött att beslutsamhet och tro på sig själv kan ta en dit man vill. Så sluta för Guds skull inte med något ni gillar! Vill du, satsar du, då kommer det!

Vill ni läsa artikeln hittar ni den här 

Nu ska jaga ladda upp inför imorn, då kvalas 
de här i Kazan & åååh vad jag önskar att 
det kommer gå bra!

Kram på er
Sofie




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar