lördag 27 juli 2013

Dagens stora fråga!

...är såklart....hur går det idag, ikväll, efter 18?

Det känns i magen om man säger så, att det är ikväll det är dags, dags att gå ALL IN! Ingen mening att spara på något krut eller hålla igen minsta lilla, för det är sista chansen ikväll. Har inte vela tänka för mycket på VM, har inte ens kollat vilken dag det börjar, när ett ev kval är eller någonting omkring det, har försökt att hålla fokus på varje tävling och på det som hänt just den dagen. Men idag måste jag ju ändå erkänna att jag tävlar för ett ev kval, för en biljett, för en resa till Moskva. Det känns skrämmande, men också oerhört kul. Att jag försökt på 1.92 några gånger i sommar innebär ju faktiskt rent teoretiskt att jag haft chansen att ta det, att chansen funnits/finns och att jag tagit höjder under och innan den höjden. Så lets give it a try liksom. Mer kan en inte göre!

Så jag sätter alla kort på ikväll, går all in och så får de bära eller brista. Jag hade aldrig kunnat slappna av om jag inte tävlat denna helgen och bara varit hemma och tänk...tänk om.. Nä sån är inte jag, hellre chansa!

Håll gärna en tumme, för årets form, årets bästa vindar, väder och flyt.

Nu kör vi
Kram från laddad tjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar