tisdag 2 juli 2013

Bildkavalkad HYUNDAI GP

Kan tyvärr inte bjussa på några filmer idag som jag cliffhangade med igår, hajjar inte hur man får in film från paddan till blogg, men imorn är jag vid en hederlig PC igen, då hoppas jag de går bättre. Fingers crossed så kommer mitt 1.89 hopp & Tonjes bästa försök på 1.95! 

Men bilder, de är bra grejer de, enkla att lägga upp & sjukt samarbetsvilliga, så här kommer de godingarna. De tre första bilderna är en serie ur mitt 1.89 hopp, sista isättningen, knädragningen & ribbpassagen. Sen kommer två bilder som coach tagit! 

Kram på er
Sofie




I full uppladdning, bara några minuter innan start, ska bara fixa frillan först ;)

Medaljörerna med våra fina prischeckar, man tackar Norge :)
Jag -1.89, Tonje -1.92, Katarina -1.80

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar