torsdag 11 juli 2013

FIIIIINAL

Åh vad jag under hela gårdagen längtade och drömde om att få skriva den rubriken. Men de va inte lätt igår..

Jag kände mig väldigt pigg & även om mitt kära ben kändes bättre efter alla behandlingar här nere så är det ingen toppklass på det än. Det & en hel hög med vind och otajming. Ja, då blire la inte högre än 1.80. Men, det var fler än jag som strulade till det för sig & hade problems med vinden. Så att jag tog 1.80 felfritt räddade mig igår. Och om de va skönt!? Skrek ett sånt där fint *#% ord efter sista rivningen på 84 (tur ingen förstår vad jag skriker ibland ;) då jag trodde de va kört, men sen kom listan!! Tjooo finale! 

Idag blire bara lugna puckar, vila delux & mat uppladdning, lite sightseeing i universiaden byn & må gött grejor! För jag är så jäkla gla å i final!! :D

Stor kram från lycklig tjej! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar