måndag 22 juli 2013

Dan före dan

.....imorn smäller de, eller snarare ska det smälla.

Är laddad till 1000 & det är Karlstad med. Var nyss & gjorde ett tonuspass på Tingvalla & Tingvalla gjorde lika så. Det var folk till höger och vänster som hoppade hit och dit med grejer & olika doningar för att visa Tingvalla från sin allra finaste sida för alla imorn. Och att den verkar bli 24 grader & strålande sol imorn kommer knappast göra någonting fulare. De kommer vara perfekt! Så om nu allt yttre verkar bli prima och lite till (bara vinden lugnar sig lite, eller vänder & blåser uppåt) så lägger jag härmed även in en beställning hos min kropp. Skulle önska pigga ben, aggressivitet i löpning & upphopp, lite extra sträck med kraft genom hela kroppen & en hel säck överfylld med sprallighet. Samt en leverans tid på max 24h. Betalar gärna extra för de, om du, kroppen vill leverera detta till mig lovar jag fetaste glassen efteråt, DEAL!?

Sådär ja, då vare väl klart då. Min kropp kan väl inte va sämre än en Ellos katalog heller!?

Nu väntar presskonferens med  bland annat Emma Jungmark & lite senare ikväll lite  gött häng vid släggtävlingen älvkastet (bästa uppladdningen för att själv tagga till) 

Kram på Er
Sofie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar