torsdag 4 juli 2013

Teknikens under

..nej det är uppenbarligen inte jag de inte. De här med videouppladdning, de va inte min grej.
det visar bara "fel på uppladdning" eller "ladda hem en app" så tills jag gått en kurs eller två i datakunskap hittade jag mig ett annat sätt & en väg runt problemet. Coach har länkat filmen på mitt hopp så om ni vill se det finns de upplagt & klart här

Klick--> http://www.teamflyhigh.se/

Imorn bär det för min del av till Halmstad & jakten på en bronsmedalj med IF GÖTA @ LAG-SM. Förra året hoppade jag tresteg, men i år blire all in på höjden. Ska blir riktigt najs & jag tror vi har chansen, lite extra team spirit & massa hejarrop så tar vi dem.

Efter det drar jag & pappa till Kazan i Rysslan & Universiaden! Det ska bli häftigt & är den absolut största tävlingen jag varit på. Rent deltagarmässigt är det fler deltagare än på ett OS, självklart inte nivåmässigt. Men HEY, förra året var Barret med och hon är ju helt okej duktig. Så de lär bli tufft! Mitt mål är en finalplats (sist krävdes strax över 1.80) & att njuta av varje sekund, så är det bara att hoppas att de smäller till & blir kanoners. Jag ska jobba för't iaf :) kvalet är den 10e & finalen går den 12 (hoppas på start i bägge)

Nu ska jag se en film med min man & sova lite i soffan innan sprint/hoppstyrka, natti natti ;)

Kram Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar