lördag 3 augusti 2013

En i publiken

Ja, ska man inte hoppa får man la stå i publiken!?

Har ju som nämnt tagit ett aktivt val att inte tävla i helgen, men tro inte att det kan hålla mig undan arenorna de inte, de är ju på dem man hänger om helgerna! Och idag är de tävling i kil, nära och bra från Karlstad de! Fin fint! Inte är de vilken tävling som helst heller, eller gren förstås, vi ska iväg och kika på höjdhopp, män. Phille (Philip Frifelt Lundqvist) aka. my training buddy har dragit ihop ett startfält som mycket väl skulle kunna vara i SM final & i toppen allihop. De ska bli sjukt kul att kika på & väldigt inspirerande. 

Meeeen. Jag vet inte när jag senast var på en tävling utan att tävla, är nästan helt säkert på att det kommer vara smått plågsamt att inte själv hoppa, svårt att stå stil då jag är van att hoppa & nervöst då jag själv inte ska hoppa. Jag blir inte alltid nervös när jag själv tävlar, då är de jag som påverkar hela shotta blöngen & gör de jag kan. Men på läktaren kikar man på någon annan i tävlings mode & ser situationen ur ett par andra brillor, då blir jag nervös som satan i gatan & fattar inte hur man kan kontrollera känslorna där på inneplan (de är då jag förstår mamma som gömmer sig bakom läktaren när jag hoppar, hon blir för nervös). Så vi får la se hur nervositeten sköter sig idag, ska vart fall bli kul att se grabbsen & förhoppningsvis få heja upp dem på riktigt höga höjder. Och är det något jag diggar när jag hoppar så är de en aktiv publik, så massa hejarrop utlovas & hög ljudnivå ingår lika så! ;)

Nu ska jag ladda för lite teknik nere @Tingvalla in 30, kanske skulle låssas att de är tävling, det är ju ändå lördag & helg trots allt?

Hoppas ni har en fin helg, här tror jag de blir värmerekord idag, är redan stek-hett ☀

Kram på Er
Sofie




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar