onsdag 21 augusti 2013

En såndära bra-ig uppladdning

Har idag varit på möte med elitidrottsuniversitetet & ansvarig från fastighetsekonomi programmet & tillsammans har vi lagt om min studieplan. Från & med idag kommer jag att läsa 75%, känns så himla skönt! Och jag är så tacksam för det stöd jag får från universitetet! Karlstad kan dedär med idrott!

Dessutom gick tonuspasset tidigare idag hur najsigt som helst & alla jag stött på idag har varit så himlans glada! Jag lovar, har inte stött på en enda sur-stropp idag. Är inte de bra uppladdning så säg!? De och en hel hög med lycka till hälsningar inför imorn från både vänner, familj, gamla lärare & okända tentavakter, så himla kul! Blir så glad över alla fina ord. TACK!

Nu ska jag hoppa ner i soffan, det är där uppladdningen inför imorn börjar, som en nerbäddad ostbåge, under favvo filten. GOSH, jag är så himla taggad! :D

Stor kram på Er
Sofie


Vill också passa på att tacka dessa finingarna som är tryckta på mina kläder,
Mäklarhuset (Bengt Pettersson), NCC & OJ-buss
PEBE, EWJ, Elms, Byggprodukter Ekshärad, PN-sport, Norab & Ciccis tryck & känsla
Det är dessa som gör att jag kan åka på alla mina tävlingar, som gjort att jag inte behövt jobba i sommar. TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar