lördag 9 november 2013

Mångstegs lördag

Igår gick de inte för att vara allt för hård mot mig själv, men helt käpprätt åt skogen när jag hoppade höjd. Känner mig nöjd med ett av alla hopp jag gjorde. Inte direkt nån höjdarprocent.. Men skam den som ger sig. Det bästa med att det går dåligt är att man får enorm vilja att göra bättre nästa gång.

Viljan efter igår var så stor så istället för att vänta ända tills nästa gång det är höjdhopps dags, så gick jag all in på hoppstyrkan idag. Känslan i kroppen var som när man varit sjuk en period och det bara spritter i benen, man kan inte sitta still en enda sekund till. Åh himlans va gött det var. Revansch är goa grejer de. Tryckte i mångstegen var bland de bästa jag gjort och att det är november och länge till form känns riktigt fint. Nu vill jag bara få det att kännas lika gött, lätt och tajmat i höjdhoppet. Det hoppas jag att nästa veckas lugnare pass och fokus på kvalité ska ge mig. Den där revansch taggningen lever vidare iaf, vill flyga och känn mig lätt!

För att fira dagens pass bakade jag lite till mig och min kärlek, har varit riktigt sugen på cirtonmuffins en tid. Men inte haft tiden att just baka dem. Idag är det lördag och ledigt så idag togs bunken fram. Mums så gott! :)



Trevlig lördag!
Kram sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar