fredag 15 november 2013

Mångsteg - I'm in love

Det har uppstått lite av en förälskelse i min knopp. Ibland kan något/någon som hela tiden funnits framför en helt plötsligt blomma upp så att man ser denne i nytt ljus, man är helt plötsligt fast, kär & lycklig.

Men näää, de är ingen ny grabb jag sett, jag är riktigt lyckligt lottad och kär i min sambo. Men det är jag som är nyförälskad... I en övning :O det är mångstegen som blommat upp & fångat mig. Ja, hej Sofie heter jag och jag vet, att jag är skiiiiit-töntig nu. Men vettni, de är jag så gärna, lite töntig och lycklig över det som skett i hallen de senaste veckorna. Just i mångsteg har jag utvecklats mycket, jag känner att jag äntligen hajjar hur man ska göra. Det är som om kopplingen mellan huvudet och kroppen äntligen klickat i och att också benen hör vad Per pratat om och förklarat för mig. Halleluja! :) Jag kan springa snabbare, klarar den högre belastningen det innebär, trycker ifrån bättre & kan splitta mer för att nå längre i varje steg. Nu jäklar ska perset ryka på tisdag också, då går vi all in för att mäta lite horisontella hopp i grop, en liten test-dag :)

Men idag är de fredag, så härligt. Lite godis och en filt så är helgen här på riktigt! Ikväll ska vi bänka oss framför tvn och vara lite töntiga tillsammans, jag och min sambo. De vankas barnfilm, den härliga Dumma Mej. Den är så sjukt charmig, kolla bara här:
https://vine.co/v/hpHPIdB6zrp



Visst kan man inte låta bli att le!? :)


Trevlig helg!
Kram på Er
Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar