lördag 23 november 2013

Back on track

Efter några lite sämre dagar i våxnäshallen blev två efterföljande vilodagar alldeles perfekt. I planeringen fanns egentligen bara en dag. Men då jag känt mig rätt sliten och dessutom hade en Stockholms tripp inplanerad slog jag två flugor i en smäll. Körde ett lättare styrkepass i storstan igår med storfräsarna på sats Stureplan, för att väcka musklerna och få in lite explosivitet i dem. Idag åker jag hem till värmeland du sköna & direkt så väntar ett höjdhoppspass på mig. Kan verkligen inte bli bättre!

Några sköna dagar med härliga människor, massa god mat och avkoppling från vardagen. Nu är jag vrål-taggad & hoppas hoppas hoppas att mina fötter, höfter och övriga kroppen är precis lika sugna på höga hopp!

Fingers crossed!

Go lördag allihop :)
Kram Sofie 

Den bästa godismontern på mäklarmässan, såhär ska de se ut ;)

Ett riktigt fint gäng på fastighetsbyråns huvudkontor, bra stämning, bra kväll!! Och vet ni vad de bästa var, jag dansade mest och var nykter, dessutom sjukt pigg dagen efter ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar