onsdag 20 november 2013

Helt klart en bra onsdag

Godmorgon! 

Vettni, här i Karlstad är det frost ute idag. Hur härligt är inte det? Jag älskar verkligen julen och att det snart är advent känns så härligt. Att jag vaknade och glimtade frost ute gjorde att det på riktigt känns att det närmar sig. Nu får hösten gärna vara klar, jag är redo för en riktig vinter, med pulka, grillad korv och varm choklad. Alltihop vill jag ha :)

Idag är en träningsledigt dag och den är väldigt bra inplanerad, de senaste dagarna har jag känt mig lite sliten och smått långsam. Det blev heller inget mångstegs-pers igår tyvärr, helt ok resultat för november, men jag vill ha så mycket mer. Men än har inte det loppet gått. Jag ska ha mina 18 meter :)

Så idag, efter en välbehövlig sovmorgon gick jag lite extra in i julkänslan och fixade en jul-frukost, bara skink-mackan som saknades. Men den får vänta liiiite till ;)
Mums för tomtegröt :)

Idag är jag även med i radion ifall nån skulle vilja lyssna, utvärderar stans nya utegym at 11.00 :)
Heja IF Göta, kommunen & Riksidrottsförbundet!

Kram på er & trevlig frost-onsdag :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar