tisdag 12 november 2013

Föreningskväll

Man skulle nästan kunna tro att man under en träningsledig dag som idag skulle finna mig raklång i soffan, på bio, ute på stan eller något annan icke-friidrottsrelaterad plats.

Och oooh ja, så brukar de ju faktiskt se ut, ganska exakt faktiskt. Men inte idag, ikväll är det nämligen föreningskväll alà Göta i våxnäshallen och jag ska få hålla i uppvärmningen för våra lite yngre. Kvällens höjpunkt är att de ska få träffa Erika Jarder och hoppa lite längd och tjöta lite! Hur grymt är inte det!? Jag vet att Sofie 10 år hade varit helt lyrisk och fått enorm inspiration i och av en sån situation. Det är exakt sånt här som gör att jag älskar IF Göta. De satsar och tänker till. Stor applåd för dem!

Men hörrni, givetvis har jag såklart vilat på min lediga dag också.. Krupit djupt ner under filten, druckit kaffe och sett på greys anatomy (och sovit lite, shyyyy). Så nu är jag alldeles full i nyfunnen energi & tänkte ge alltihopa till ett gäng goa unga götister!

Härlig tisdagskväll på er! :)
Kram Sofie 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar