tisdag 5 november 2013

In i radion & lite fotografering

Imorn kl 11 ska jag få fylla radiovågorna med min värmländska röst. Det ska bli så himla kul & jag är så glad att de tänkte på just mig :)

Sist jag var med i radion pratade vi om mina fem favoritlåtar, imorn blir det provsmakning...


..jag få provsmaka bubbel. Inte som i moet, utan mer som i Loka eller Ramlösa. Men så mycket hellre de sistnämnda för mig, sånt där starkt bubbel har aldrig fallit mig i smaken & nån bra provsmakare av de hade jag nog i ärlighetens namn inte varit ;) ...smakar mer beskt än förra, nej den kröp upp i nästan och vände, nej fy, finns det nåt att skölja ner med? Typ en Ramlösa kanske? Den där Ramlösan å andra sidan är jag en stor konsument av & älskar. Favvon hittills är ananas, ska bli kul smaka om den står pall för morgondagens konkurrens.

Innan radiohuset ska jag hinna med en sväng förbi hallen för lite fotografering. Vi ska få ett nytt utegym i stan & jag har fått äran att stå modell & visa upp övningar som kan göras vid olika stationer där. Också det ska blir riktigt riktig kul. Den där onsdagen imorn tror jag kan bli en riktig höjdare :D

Som götist får man titt som tätt sånnahär roliga "uppdrag", jag älskar det & jag älskar klubben! //röd-vitt hjärta


Idag var också det en händelserik dag, på ett helt annat vis. Jag har sprungit intervaller inne bland Ullareds lilla sortiment. Nu är jag helt slut & somnar snart i mina ljuslyktor & tomtar! Men HEY, jag är redo för julen :)

Hoppas ni haft en fin tisdag!
Ta hand om er, kram Sofie 


2 kommentarer: