måndag 28 juli 2014

SM-veckan, måndag

Tjeeeeere!

Idag börjar uppladdningen, SM-veckan är här, måndagen är här! 

I en tidningsintervju efter joensuu lyckades jag på frågan "hur ska du ladda upp inför SM" svara: "jag ska hem & äta en massa go mat, vila & träna på bra"

Jo men sagt & gjort, en får ju följe sina egna ord så att säga! Tänkte därför tipsa om det första jag uttalade mig om, mat & mitt enklaste matknep. Hur man får köttfärssåsen mumsig. Tipset är så enkelt & kort att ni nästan kommer missa det, är ni med!? ....-CHILI. 
Hann ni läsa? ;)
Jag älskar chili, i alla former, i alla rätter.
Slänger i lite sånt här + såndär torkad i kvarn. Sen så. Mmmm, starkt & god köttfärssås! ;)

Det tillsammans med pasta borde ge skön energi till kvällens höjdpass. Sista chansen att fila på tekniken inför helgen. Gissa om jag är laddad!? -joooora :D

Men först! (Let me take a selfie)..nääää. Först...mot lunchtallriken, nu har det puttrat klart på spisen!

Trevlig måndag på er allihop!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar