lördag 19 juli 2014

3 år

Hjälp vad tiden går fort!

I tisdags hade jag & min kärlek varit VI i TRE år. Hjälp va tiden springer iväg. Men det är så när man har roligt har jag hört ;) att få leva tillsammans med sin bästa vän, det måste vara lyx i den lyxigaste av lyxigaste förpackningar.

I tisdags va annars en väldigt dum dag att fira på, hur kunde vi sätta 15e som datum? Mitt i sommaren? Som gjort för att vara dagen innan en tävling. Dååååligt planerat ;) skämt å sido. Vi hade en mysigt dag i tis men själva balunsen fick vänta tills igår. När kvällen kunde bli lång & tiden inte spelade någon roll.

Vi hade bokat bord på River C, som jag vågar säga har en av stans mysigaste uteserveringar. En brygga vid älven & gamla stenbron. Kändes som om vi flydde vardagen för en kväll & landade i ett ljummet Frankrike. 

Vi unnade oss Cola & alkoholfritt vin dagen till ära. Sjukt hett tips det där för oss som undviker alkohol. Vitt alkoholfritt. Fruktigt friskt & fantastiskt gott!
Jag åt Vänern-lax & mannen tog en biff. Skräll!? 
...Och jag njöt av utsikten heeeela kvällen.

Det där med att fylla på med energi, umgås med personer som ger mig det & lite till. Att glömma GP:t & sikta framåt, det har verkligen funkat de senaste dagarna. Min energi är på G igen :) tack alla vänner!

Och idag är det lördag! Önskar er en riktigt fin sådan :)
KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar