onsdag 16 juli 2014

Karlstad GP

Dagen är häääär :)
ÄNTLIGEN! Som jag längtat!

Ikväll kl 19 smäller det. Jag är så taggad, så laddad & så sugen på att få gå in på underbara Tingvalla & hoppa. Jag känner hur det pirrar i kroppen. I form, det är jag. Nu är det bara att hålla alla tummar för att jag får explodera ut allt det jag har inom mig :)

Va nyss nere på nämnda Tingvalla och pratade lite radio inför ikväll. Pratade om mat, kompressionsstrumpor, Italien och en massa andra Sofie-grejer. Han den där reporten hade gjort sin research väl & kikat in såväl här som på min Twitter. Härlig kille va han också, grymt lätt att prata med :) guldstjärna till P4 som alltid har bra reportrar :)

Nepp, dags att slänga upp fötterna på väggen, ryggen ner i soffan & ratta in tvn! Nu laddas batteriet upp :)

Och naglarna är såklart Göta-fina inför ikväll! :) prickig blev de :P

Håll gärna en tumme eller två vid 19 :)
Nuuuu....är det nära :)

Kram på Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar