fredag 25 juli 2014

Joensuu games

JAAAAAAAAA!!

Hur underbart!? SÅHÄR underbart. Okej...jag ska sluta skrika. Men hur härlig va inte gårdagen då!? Ja fick äntligen ut det som krupit runt i benen. Det enda crappiga va att det inte bar mig ända fram till EM-kval, 190. Men skam den som ger sig, jag har en chans kvar :)

Men ett säsongsbästa är alltid ett säsongsbästa, det tyder på att formen är uppgående & att man presterar bättre än man gjort under säsongen. Dä ä bra gött dä!

Nu blir det hem & ladda, äta massa gott, träna fint & njuta. SM-veckan är snart här. Då blir det ALL IN.

Ska bara gå tillbaka till igår en snabbis till, återuppleva det. Har lite bilder jag tänkte visa för er :) förhoppningsvis lyser den härliga stämningen som uppkom igenom bilderna! 

Tog en sväng till arenen före lunch för att känna på banorna.
Tog en sväng förbi mataffären & hittade hoppe-skutt godis. Måste varit ett tecken ;)
Såhär såg arenen ut med lite folk på plats :)
Och såhär såg/ser vi brudar ut, vi som tampades med näbbar & klor igår ;)
Och hej hej, här var jag på storbilden.
OCH såhär nöjd var jag efter tävlingen, med en bukett i ena handen och en tumme upp för ett nytt SB på 187 i den andra :)

De här va kul, de gör vi om tycker jag!

Kram på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar