tisdag 22 juli 2014

On the road again

Nu har jag njutit av nästintill en vecka på hemmaplan efter GP:t. Har haft semester & mått riktigt gött! Har såklart tränat precis som vanligt, men bara det att vara hemma en längre sammanhängande tid gör att känslan av semester infinner sig. Det här med ledighet händer inte så ofta på sommaren.

Den där ledigheten laddar också upp, ger ny energi & gör mig oerhört laddad för att på nytt ge sig iväg. Imorn går resan mot Finland & på Tors är det dags för Joensuu games. Finnarnas motsvarighet till våra GP:n. Det ska bli så kul. Jag möter några riktigt bra brudar, finns ingen med pers under 1.85. Där ska lilla jag slå mig in. Så himla nöjd & glad att få möjligheten att få åka på detta. Det är vad jag kallar det optimala sommarlovet & jag känner mig lyckligt lottad som får göra just detta :)

Men de är imorn de...idag packade jag ner vänner, familj & en picknickkorg & hoppade på en båtbuss här i stan som tog oss till en härlig strand där vi åt, badade, solade & spelade kort. Ja...hörde jag semester!?

Picknicken dukades upp
Och åts med glädje såklart!
Tack picadeli för grym picknickmat!
Bästa sponsen ever :)
Helt OK buss-vy, mmmmmmmm Karlstad :)


Önskar er en fin tisdag! :)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar