lördag 12 juli 2014

En händelserik dag

Heeeej!

Idag vaknade jag upp med ett skutt. Glad & lycklig. Med en såndär extra skön känsla i kroppen!

-lite som den här killen, titta, fnissa & skratta med vettja :)

Jag hade en himla go dag igår, de kanske är de som smittat av sig på idag?

Började dagen med en Scandic-frukost med IF Götas styrelse:


Smet sedan in till stan & shoppade lite innan jag mötte en vän för lunch:
Blev bland annat den här. Ooopsi, en spegelbild :O

Drog sedan vidare till Tingvalla, mötte mina Göta-vänner & fick vara med på en presskonferens inför onsdagens GP. Det näääärmar sig nu :)

Vid 18 sedan åkte vi (jag & mannen i hushållet) ut till Hammarö, grillade & spelade kubb med mina kusiner & faster. OCH som jag inte gjort tillräckligt på en dag så bokade jag en resa på kvällen. Destinationen blev joensuu & min nästa tävling efter GP:t. Det är Finlands variant på våra GP-tävlingar. Ska bli lärorikt & kul! :) 

Men de va ju igår de, hihi ;) i detta nu smälter jag frullen & ska strax åka iväg för att köra ett träningspass! Dagens höjdpunkt! Efter gårdagens träningsvila är kroppen sugen på att få ta i lite. De ska bli gött :)

Hoppas ni har en alldeles fin fin lördag :)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar