söndag 6 juli 2014

Säsongsbästa

Jippi-YO!

De borde man alltid skrika ut efter att man presterat fint. Tänk jabba-dabba-doo alá familjen flinta fast på värmländska ;)

Fick en riktigt skön känsla i min hoppning idag och just det jag längtar efter fick jag. Att få göra många bra hopp på höga höjder. Tog såväl 80-82-84 i första innan jag tryckte till med 186 i tredje. Många hopp över 180 och jag tar med mig bitar från dem allihop. Ibland bara stämmer det så gött & jag hoppas verkligen inte att jag låter skrytig nu, men det kunde också ha blivit högre än 186. Ibland bara känner man DEN känslan i kroppen. Den är svår att förklara, men förjäklans härlig att uppleva. Unnar alla att få känna så!

Nu är jag helt slut efter en hemresa från Uppsala. Ska bädda ner mig och se torsdagen avsnitt av sommar med Ernst och bara njuta av att jag fått uppleva en himlans härlig dag!

Hoppas er helg har varit minst lika fin!
Kram på er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar