tisdag 1 juli 2014

Celle dag 7

Hej hopp!

Vet ni!? Idag tänker jag börja inlägget annorlunda... Titta här:
Den hittade mig! Lyckan är total. Nu ska jag bara få med den hem också ;)

Annars då!? Jo de är jämt görbra! Träningen tuffar på riktigt fint, vi får godare & godare mat, havet känns varmare, glassen kallare & kaffet smakrikare. Jag gillar Celle. De må vara spartanskt och familjärt. Men åh så mysigt det är. Arrangörer & hotellpersonal tar hand om oss, får oss att känna oss välkomna & på det viset blir stämningen lätt på topp!

Träningen då!? Den går bra den med :) De där banorna jag skrev om, de gör sitt. Stenhårda deluxe, skapar tonus på ett kick & benen käns fräscha. I like it. Kanske inget perfekt ställe för mängdträning, men just nu, för oss under tävlingssäsongen är det kalas. 

Såhär ser arenan ut :)

Idag tänkte jag klicka hem lite träningsbilder. De får bli nästa inlägg de :) 

Nu....mot frullen :)

Ha en grym tisdag :)
Kram på er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar