torsdag 17 juli 2014

Karlstad GP del 2

Ska jag summera gårdagen med ett ord väljer jag tomhet!

Att vara i sitt livs form, på sitt favoritställe, med optimal uppladdning i ryggen. När ingenting då funkar blir jag att sakna ord. En stor tomhet hoppar då fram & den sitter i än idag. När man inte förstår varför, inte kan sätta fingret på vad. Då känns det extra knepigt.

Härifrån kommer jag välja att fokusera på alla de träningspass som gått bättre & bättre för varje steg jag tagit, på alla positiva tankar jag haft de senaste veckorna & istället för att lägga fokus på gårdagen komma ihåg dehär veckorna & blicka framåt. Än är mycket kvar av säsongen & envis DET vet jag att jag är.

Mitt mission börjar idag! Att få idag 100ggr bättre än igår!
Börjar med en frulle ute i trädgården 

...ska sedan möta en fin vän i stan för lunch innan cykelfärden rullar vidare mot Philip (min höjdhoppar kompis) som vi idag ska fira att han fyllt 25. Han har bett mig om hjälp med tilltugg tills ilväll & självklart är jag på. Det blir snittar & sånt där annat gott som hör hemma på en plocktallrik.

Jag har stor tillit till att den här dagen kommer bli kalas & att alla runt mig kommer få mig att tänka på så mycket annat roligt än gårdagen. Vänner är det finaste som finns!

Önskar er alla en riktigt härlig torsdag!
Stor kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar