torsdag 10 juli 2014

God morgon

Vet ni!? Jag jobbar idag & jag jobbade igår. Har ni hört nått så tokigt! Hihi;) när jag extrajobbar är det som personlig assistent. Har haft jobbet i tre år snart & kan inte riktigt släppa det. Även om jag tjänar ihop mindre än en sommarjobbare på ett helt år så är det ändå värt. Inte bara en extra 500-hundring i månaden utan för att jag faktiskt trivs!

Det enda sopiga är dessa tidiga mornar. De kanske inte riiiiktigt är min grej ;) börja jobba redan vid 07.00!? Halleluja, det är ett halvt under att jag ens tagit mig upp ;)

Men en annan sak som är rätt gött ändå. Det är det att när jag sedan kommer hem vid 14 är jag helt slut. Äter, duschar & sen sover jag en sväng. OCH då är jag ultra-pigg när det är dags för träning. Det är lite win-win på det här! Cash in, en nice dag & grymma träningar!

På tal om träning. Igår hoppade jag sista passet inför Karlstad GP, just på Tingvalla. Förra året, på samma pass hade jag svårt att ta mig över 1.70. Hoppade då 16cm högre på tävlingen. Som tur är har jag inte lyckats satt mig i samma besvärliga sist i år. Jag fick istället 6cm tillgodo & några hopp med riktigt gött flow! Det här med höga träningshopp är ingenting min kropp bjussar på ofta. Jag letar oftast efter en go känsla och feeling istället. När tävlingen sedan är på G brukar adrenalinet blomma över fullständigt & så skärper jag till mig! Iaf i drömsenariot. Det är bara att hålla tummarna för att ons nästa vecka är en SÅN dag när det gör just det & kroppen är redo & lite till. Jag ska iaf jobba häcken av mig fram tills dess för att skapa bästa förutsättningarna :)

Ååååh! Fy bubblans vad jag redan nu längtar så jag spricker. Karlstad GP är en så himlans underbar tävling! Så glad att den snart är här! :D
Bild från förra året! Se om jag drar till med samma matchning i år :)

Önskar er en underbar dag i den tropiska Sverige-värmen :)
& en kram såklart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar