fredag 4 juli 2014

Hemma

Nu är jag åter hemma i härliga solstaden Karlstad igen! Okeeej, igår kanske vi inte hade så härligt väder, läs regn. Men idag är det strålande sol & jag samlar D-vitamin för fullt här ute på gräsmattan tillsammans med min dagliga picadeli!


Italien var verkligen underbart, men känslan att komma hem är också den väldigt fin! Välkomnades av sambon på flygplatsen och det var minst sagt en härligt känsla :) tack hjärtat!

Idag har jag mestadels tagit det lugnt, solat, packat upp & kommit i ordning igen. Men "hann" (det enda jag hade på planeringen idag) också med att dra en sväng till hallen. Körde där ett kortare tonus-pass för att ladda upp kroppen inför helgen. Då står uppsalaspelen på agendan. Ingen ro & ingen vila någon längre stund alltså. Men jag är verkligen inte den som klagar. Jag älskar det här livet med tävlingar i nya städer varje vecka. Just inför denna tävling är jag väldigt nyfiken. Träningen har släppt och gasat på rejält senast två veckorna och tävlingen i Celle kändes väldigt bra även om den riktiga fullträffen på högre höjder än 1.82 saknades. Känslan att mycket är på G gör att jag knappt kan bärga mig. Jag vill så gärna se vad min kropp har att plocka ut! Det är en såndär sprittande känsla som ligger & kror. Låt oss hoppas att den bubblar ut redan på söndag!

Håll gärna en tumme eller två!
Kram på er & trevlig helg :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar