tisdag 3 december 2013

Planerings tisdag

Tjabba tjena hallå på er!

Hade en sociala-medier fri helg i helgen, men nu är jag back on track. Sitter med lite planering inför framtiden..lite hur jag vill se mitt 2014. Med mitt höjdhoppande i fokuset så klart! Rubriken är: pers, landslag & lycka!

För mig står det för att jag givetvis vill persa, fortsätta att utvecklas. Jag vill representera landslaget, något jag gärna ser som en årlig tradition & så vill jag uppleva lycka. Klyschigt va? Men jag vill ju gärna inte va olyckligt, så det är bäst de får stå med :)

Nått jag lagt till jämfört med förra årets lista är rubriken utfall efter varje mål, så att jag när 2014 är klart kan utvärdera och se hur bra det gick :) känns mer verkligt & på riktigt så.

Jag har också några mål som inte är mätbara, dessa får stå lite längre ner, inte för att de är mindre värda, men layouten blev snyggare så ;) de är mer av en känslomässig karaktär och de gör dem ju lite små svåra att mäta! Har en som lyder som följer "var noga med prehab".. Ja vad är noga? Mätbart är att sätta antal, men på just den så gör jag så ofta jag hinner. Och här är ofta väldigt bra!

Såhär ser de ut just nu..långt från klart, men en grund att stå på. Ska fila lite till, sen blir det utskrift & ut i verkligheten!

Stor kram på er!
Sofie 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar