tisdag 17 december 2013

Ut med vilan, in med kvalité

Godmorgon :)

Nu har jag betat av två vilodagar & mina ben känns återigen normala, stylt-känslan har försvunnit. YEY! Så nu är de slut på vilan, börjar istället med en ny period ikväll, en period innehållande lite go & glad kvalité! Som förhoppningsvis rymmer en hel hög med sköna hopp. Kvalité träningen kör vi på i en vecka ungefär & så några pass efter matkoman i jul där. 

För i mellandagarna sen väntar nya äventyr. Det är dags för en tripp till Sydafrika & en hel hög med sol & underbara träningspass i tre veckors tid. De är nått att se fram emot de, när man idag kikar ut & det är som om innegården blivit drabbad av översvämning! Nej sol eller snö, det där emellan kan vi väl skippa? ;)


Från lägret i Spanien i maj, de här känns helt ok att längta till. Både sol & höga hopp :)


Men de händer kul grejer innan Afrika också, idag blir det julegröt i radio. Älskar att provsmaka grejer, de verkar som om jag skapat mig en nisch over där, smaka smaka smaka :)

Får återkomma med just hur de smaka. Men så länge de är kanel och socker på så lär jag nog älska det!

Nej, nu är de hög tid för att börja dagen, hoppa in i räsern & dra till Uni.
Kram på er
Sofie 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar