lördag 7 december 2013

Saffransbullar & bra hoppkänsla

Vet ni vad jag älskar!? ..Saffran, jul & massa bullar. 
Vet ni vad jag inte gillar? ..Att jag inte kan behärska mig. Jag äter helt enkelt för mycket för att jag tycker att det är för gott. Men nu tror jag att jag lyckats kringgå problemet lite. Testade ett nytt recept ikväll, på glutenfria "lussebullar", eller saffransbullar. Och min mage har aldrig varit nöjdare! :) om jag tar var tredje sån här så tror jag att jag och min mage kommer trivas bättre tillsammans!

Dehär med att jag bakar, ja, jag brukar unna mig de när ett träningspass gått riktigt bra. De gjorde det idag! Jag fick till några hopp & fick känna på en känsla jag längtat många månader på! Så lite saffran på de så är dagen komplett! Mums mums mums :)



Trevlig lördag på er :)
Kramisar Sofie 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar